Często Zadawane Pytania
Przed rezerwacją
Tutaj możesz zobaczyć godziny pracy wybranego biura. Biuro lotniska może obsługiwać klientów 24/7.
Należy pamiętać, że jeśli podczas wstępnej rezerwacji godziny odbioru i/lub zwrotu samochodu różnią się od podanych powyżej zakresów, a następnie godziny te zostaną zmienione i mieszczą się w powyższych przedziałach, zostanie naliczona dodatkowa „Opłata za późną obsługę" zostanie obciążony od 24 euro z VAT za każdy odbiór i/lub zwrot samochodu.
Proces rezerwacji
Po zrobieniu rezerwacji
Przy odbiorze samochodu.
W czasie wynajmu
Za uszkodzenie opon i podwozia możesz zostać obciążony dodatkową opłatą. Jeśli wykupiłeś ubezpieczenie „Top Protection” lub „Tire and Glass Cover”, nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą. Jest on dołączany za dopłatą na życzenie klienta i zwalnia go z odpowiedzialności w przypadku uszkodzenia opon, felg, szyby przedniej i podwozia.
Przy wynajmie samochodu z pełnomocnictwem do wyjazdu za granicę na dłużej niż 25 dni klient zobowiązany jest ponownie uiścić opłatę za pełnomocnictwo w całości oraz uzyskać nowe dokumenty na wyjazd za granicę.
Przy zwrocie samochodu.
Po zakończeniu okresu najmu
Po otrzymaniu zawiadomienia o anulowaniu autoryzacji, Top Rent A Car nie ma prawa do kwoty. W przypadku jakichkolwiek pytań należy skontaktować się z bankiem obsługującym.
Po zakończeniu okresu najmu
1. Zbieranie osobistej zniżki za każdą następną rezerwację,
2. Przeglądanie swoich rezerwacji,
3. Przeglądanie i drukowanie swojego vouchera,
4. Wprowadzanie zmian w swoich rezerwacjach,
5. Wprowadzenie swoich danych w Top Xpress w celu skrócenia czasu na wypełnianie dokumentów przy wypożyczaniu samochodu (procedura wynajmu się skraca do 15 min.)
2. Wybrać rezerwację, którą chcecie zmienić i nacisnąć klawisz „Zmiany”,
3. Należy opisać zmiany w polu do komentarza,
4. Nacisnąć klawisz „Wyślij”. Do 24 godzin przyjdzie odpowiedź po e-mail.
2. Wybrać „Ustawienia”
3. Wypełnić pola „Obecne hasło”, „Nowe hasło” i „Powtórz”.
4. Nacisnąć klawisz „Zapchowaj”.
