Często Zadawane Pytania
Przed rezerwacją
Tutaj możesz zobaczyć godziny pracy wybranego biura. Biuro lotniska może obsługiwać klientów 24/7.
Należy pamiętać, że jeśli podczas wstępnej rezerwacji godziny odbioru i/lub zwrotu samochodu różnią się od podanych powyżej zakresów, a następnie godziny te zostaną zmienione i mieszczą się w powyższych przedziałach, zostanie naliczona dodatkowa „Opłata za późną obsługę" zostanie obciążony od 24 euro z VAT za każdy odbiór i/lub zwrot samochodu.
Proces rezerwacji
Po zrobieniu rezerwacji
Przy odbiorze samochodu.
W czasie wynajmu
Za uszkodzenia opon, kołpaków i szyb może zostać naliczona dodatkowa opłata. Jeśli opłaciłeś ubezpieczenie „Top Protection”, Twoja odpowiedzialność będzie ograniczona. Jeśli masz „Premium Protection”, nie zostaniesz obciążony dodatkową opłatą. Ubezpieczenia zawierane są za dodatkową opłatą na życzenie klienta.
Przy wynajmie samochodu z pełnomocnictwem do wyjazdu za granicę na dłużej niż 25 dni klient zobowiązany jest ponownie uiścić opłatę za pełnomocnictwo w całości oraz uzyskać nowe dokumenty na wyjazd za granicę.
Przy zwrocie samochodu.
Po zakończeniu okresu najmu
Po otrzymaniu zawiadomienia o anulowaniu autoryzacji, Top Rent A Car nie ma prawa do kwoty. W przypadku jakichkolwiek pytań należy skontaktować się z bankiem obsługującym.
Po zakończeniu okresu najmu
1. Zbieranie osobistej zniżki za każdą następną rezerwację,
2. Przeglądanie swoich rezerwacji,
3. Przeglądanie i drukowanie swojego vouchera,
4. Wprowadzanie zmian w swoich rezerwacjach,
5. Wprowadzenie swoich danych w Top Xpress w celu skrócenia czasu na wypełnianie dokumentów przy wypożyczaniu samochodu (procedura wynajmu się skraca do 15 min.)
2. Wybrać rezerwację, którą chcecie zmienić i nacisnąć klawisz „Zmiany”,
3. Należy opisać zmiany w polu do komentarza,
4. Nacisnąć klawisz „Wyślij”. Do 24 godzin przyjdzie odpowiedź po e-mail.
2. Wybrać „Ustawienia”
3. Wypełnić pola „Obecne hasło”, „Nowe hasło” i „Powtórz”.
4. Nacisnąć klawisz „Zapchowaj”.